Monday, December 31, 2012

Alhamdulillah II

Assalamualaykum !
Kayy.. sambung balik..
Thun dpn  a.k.a ESOK saya OFFICIALLY akan menjadi pljar S A M T E N  *function tulis jrk2 ni sbb kalau org search  s a m t e n , xde lerr keluar kt google search.. kalo canggituh, sonang lah org nk carik blog edenn .. ngehhee* 
okay.. Hmm.. the next alhamdulillah is because , i'm gonna have a pair of spectacles !!
merano x pakai cemin mato ni udah lamo.. org yg check mata tu pun ckp dah 2 thun rabun !! 2 TAHUNN uolls ! kalau kira, start saya perasan saya ni rabun, time darjah 5 lagi.. pertengahan darjah 5.. pastu, waktu drjh 5 duduk barisan second last lak tuh.. pn. jamaliah *guru kelas 5 berlian * kata "saya x kn tukar tempat duduk.. kalau yg rabun duduk blkg tu, awk buat spek mata"..adoii... okay, pastu , abah x caya saya ni rabun.. so, pada thun 2012 ..nasib baik ,pn. rahimah baikk hatiii ;) pn rahimah kata , yg rabun angkat tgn, so,angkat la tgn.. cikgu suruh saya dudul dpn sekaliii.. sampai akhir thun duduk dpn.. 

Then, tetiba lak ,kek abby  *kak abby* rabunn.. *thumbs upp! * adelah geng ! pastu kitorg ngadu kt ibu.. ibu kata okay ja.. buat specs pada hari sabtu bersamaan 29 december 2012.. and dpt pada harini.. isnin 31 december 2012.. ngeeeeee :D 
berbalik kepada post barusan tadi *alhamdulillah I * tu , kan saya ade kata NEW YEAR , NEW ME , NEW STYLE  .. Okay.. I really love it .. marih sayah terangkan ! ayohh!
New year : tahun baru iaitu thun 2013.. muncullah azam tahun baru yg kita sering lakukan setiap thun baru.. kekadang , azam x tercapai.. kekadanng,azam tercapai.. azam xtercapai,azam tercapai bukan sbb ape2.. cuma 1 jer sebab die.. sbbnyer ialah USAHA .. tnpa usaha ,azam xtercapai, dgn usaha ,azam tercapai kan? pikir panjang2.. tahun lepas kita buat sambil lewa jer.. tahun ni, buat la dgn sungguh2, usaha.. jgn harap bintang jatuh ke riba dgn sendiri..
New me : thun baru, saya pun baru jugaa.. haha, in sha Allah .. xnk mengadap dpn lappy jer.. fb jer.. x nk dah ! new adlina ! xnk tinggal solat dah.. byk la.. nk buang sume sikap jht dlm diri... hmm.. xnk benci2 org.. nk sume org selesa kwn ngn saya.. xde org benci saya.. no GEDIK-ing lgi.. In sha Allah :)
New style : sekolah pun,sekolah agama, mestilah pakai tudung labuh,rite ? so, new style lah jugak tuhhh.. x) skrg dah pakai spectacles ..  kek abby kata "kau senang lah.. sekolah baru.. so,xde lah org perasan kau pakai cemin mata.. aku.. krg kwn2 aku kata 'eh,ade org tu baru pakai spect lah' " ngn memek muka sekali die buat tuh.. hahah.. .. okay.. so,for me.. betul gak kan?? xde org perasan.. mm..

Xsabar la nk gi sekolah baru... there's byk perasaan dlm lubuk hati niihh.. excited,nervous,takut,gembira.. byk lah lagi
Sampai sini jer yer.. kalau berkesempatan nk update lagi,saya buat yer.. 

Assalamualaykum,kalau xjwb dosa,kalau jwb sayang :*
ayat diatas dipetik dari Maria Elena ~ 

No comments:

Post a Comment

Pembaca yang disayangi <3