Monday, June 23, 2014

English book!

Assalamualaikum!

Okay , today is Monday ! And i had my english subject with madam Hazidah.
Well, who doest know ,Mdm Hazidah *or we call her Mdm * , she always with her storytelling about her family , "Waktu my late husband blablabla" "Anak saya sakit dalam hospital tu blablabla" "anak saya sendiri nasihat saya waktu die 8thun blablabla" "Can u imagine saya berjalan sorg2 dari satu tempat ke satu tempat? 14 tempat! Blablabla" 
Okay , some of her words really motivated me sometimes. Rase mcm 'ish bestnye jln2 europe' 'nnti nak blaja luar negara gak la' kinda like tht . But sometimes , we *the whole class* will be so annoy sbb mdm always with the same story. Yea , sape xboring asik citer bende sama kan? I do but not like the guys , buat muka annoy . Kalau I was the teacher pun terase , but not mdm . Seriously .
Okay , it was not the main topic , tho.

Pagi tdi , mdm suruh sorg2 baca buku yg die bawa "Dont be sad" , the story based on Alquran and sunnah . Tapi , disbbkan xcukup mase, i dont have chance to read it out loud . Based on what i heard and saw , de friends were so afraid nak dtg depan bace , walhal dlm kelas just 25 students je *we had a exchanged class for eng subject , and we were in first class * bile takut , suara sume bergetaq , eng jadi terabuq , gagap suma la *eceh , loghat kedah tang mana ntah hahah* . Mdm pesan suruh baca buku english kuat2 kat rumah , so i did. Hahaha

I did my math homework , ade lgi mase , then i baca lah buku2 . Paling best baca speeches dlm SPM    essays book . Eceh , kemain kan? 
Then , i found my old book . 101 back to school jokes . Kalau pandai english , bole la gelak2 jugak . I bought when i was 12 . English pun terabur lagi , inikan nak suruh baca english jokes tahap kaw-kaw punya tinggi level die , kan? Mmg xla . Then , now , dah ade jgak la peningkatan , bole la gelak2 sikit , hehehe . 

I would loves these jokes ,

Principal : Well,Ronald , I hear you missed the first day back to school.
Ronald : Yeah , but I didnt miss it very much!

Well , maksud principal , missed was terlepas , bagi Ronald , missed was rindu . Paham x? Kelakar x? Ke I je yg rase kelakar? Ahhahah 

Teacher : How many feet are in the yard?
Alex: I dunno , Teacher. It all depends on how many people are standing in it!

It was back 2 school with math ! Lawak kan? Hahaha ! Ke korg xrase lawak ? Huu ..



This is the book ! Best ! 



Well , i think , thts all .. 
I just installed blogger apps in ipad , and its makes me more easier to alway updating new post! Yeay yeay!

This Wed , school will have Sukan Tahunan so , kalau i bring ipad with me to IKBN dusun tua , and take the photos there , in shaa Allah I'll share it here! Yeaaay! Much more easier to update now! 

Sayonara ,
Xoxo,
asms 😘😘 

No comments:

Post a Comment

Pembaca yang disayangi <3